19 Şubat 2013 Tarihli Teb Kobi Tv’de Sorulan Sorular ve Cevapları / Sezgin ÖZCAN

Sezgin Ozcan Sezgin ÖZCAN ► Hakaret davasını kaybettim. Belediyede çalıştığım kıdem tazminatımı alabilir miyim?…

Sorunun Cevabı İçin Tıklayınız…!

Sigorta primlerim asgari ücret üzerinden gösteriliyor, almış olduğumuz maaş üzerinden yatırılmıyor. Ne yapabilirim?…

Sorunun Cevabı İçin Tıklayınız…!

06.01.1966 doğumluyum. İlk işe giriş tarihim 11.12.2001. 3600 günden kaç yaşında ve ne zaman emekli olabilirim? Gazetede “2002 Mayıs ayında işe başlayanlar 50 yaşında, 3600 günden, 15 seneyi doldurunca emekli olacak” yazıyordu, bunun doğruluk payı nedir?…

Sorunun Cevabı İçin Tıklayınız…!

4 yıldır Silifke’de (…) Kolejinde özürlü kadrosunda çalışmaktaydım. 07.01.2013 tarihinde bana hiç bir bilgi vermeden aniden çıkış verdiler. Bir de bana zorla imza attırdılar. Bu konuda ne yapabilirim, hakkımı arayabilir miyim?…

Sorunun Cevabı İçin Tıklayınız…!

01.03.1974 doğumluyum. 15.02.1993’de ve daha sonraki yıllarda vekil öğretmenlik yaptım, yaklaşık 480 gün. 01.07.2002’den beri de tarım Bağ-Kur’a 9 yıl prim ödedim. Emeklilik yaşım kaç acaba?…

Sorunun Cevabı İçin Tıklayınız…!

İşçi, İş Kanununun 25. Maddesinin II numaralı bendinde sayılan ahlak ve iyi niyet kurallarına aykırı davranışı nedeniyle işten çıkarılmışsa, feshin söz konusu bentte öngörülen sebeplere uygun olmadığı iddiası ile yargı yoluna başvurabilir. Siz de haklı neden…

Video Cevap İçin Tıklayınız…!

Ödenmeyen iki aylık maaşınız için alacak davası açabilirsiniz…

Video Cevap İçin Tıklayınız…!