29 Ocak 2013 Tarihli Teb Kobi Tv’de Sorulan Sorular ve Cevapları / Ekrem SARISU

EkremSarisu Ekrem SARISU ► Ben babamdan maaş alıyorum intibek yasası bene ne kadar fayda sağlar ismim selviye köse babamın adı rıza köse bilgi verebilirseniz çok sevinirim yalnız babam ikinci evlilik yaptı ve ben babamın mağışının yüzde 30 zunu alıyorum Ekrem bey benim için vakit ayırmanıza teşekürlerimi kabul buyurunuz lütfen…

Sorunun Cevabı İçin Tıklayınız…!

Merhaba, Bir şirkette SSK’lı çalışırken, kuracağım limited veya anonim şirkete ortak olabilir miyim? SSK’mı etkiler mi? Çalıştığım şirkete bunun bilgisi iletilir mi?…

Sorunun Cevabı İçin Tıklayınız…!

Eşim 23.04.1973 doğumlu. 23.05.2005 tarihinden itibaren 189 gün ssk primi ödenmiştir. Bu tarihten sonra 1 çocuk annesi. 1 Eylül 2012 den itibaren ssk lı. Ne kadar süre prim yatırılarak kaç yaşında emekli olabilir? Teşekkürler…

Sorunun Cevabı İçin Tıklayınız…!

2012 Mayıs ayında tavandan ödenen ssk primi ile alınabilecek azami emekli aylığı ne kadardır? Teşekkürler…

Sorunun Cevabı İçin Tıklayınız…!